Umožnite svojim zamestnancom pracovať z domu
Pomocou domáceho počítača alebo firemného notebooka dokážete cez internet pracovať na firemných úlohách nech ste kdekoľvek. Vytvoríme pre vašich zamestnancov homeoffice.
Upravíme vám firemné IT prostredie tak, aby to bolo možné
- Úprava nastavení emailov. Ide hlavne o správne nastavenie e-mailov, tak aby boli z prehľadnené a o vašej komunikácii vedeli okamžite vaši kolegovia bez toho, aby ste sedeli s nimi v jednej kancelárii. Mať okamžitý prehľad o nových emailoch na rôznych zariadeniach ako telefón, tablet, notebook je dnes už nutnosť.
- Zjednotenie firemných dát. Vaše firemné dáta ako dokumenty, excelové tabuľky, prezentácie a pod., zjednotíme na jedno miesto, aby ste ich nemali uložené v rôznych počítačoch. Samozrejmosťou je nastavenie užívateľských práv aby všetci nevideli všetko.
- Prispôsobenie firemných aplikácií. Nastavenie firemných aplikácii tak, aby bolo možné s nimi pracovať aj na diaľku cez internet. Okrem samotnej práce samozrejme aj nastavenie možností tlačiť napríklad z domácej tlačiarne.
- Nastavenie prístupov z domu. Konfiguráciou vhodného routera vo vašej firme nastavíme tzv. VPN prístupy pre zamestnancov. Každý pracovník tak získa jedinečné heslo pre prístup do firemnej siete. Ide o bezpečne pripojenie na báze najmodernejších technológií.
Uvedomujeme si, že každá firma je jedinečná. Preto aj my pristupujeme ku každému riešeniu individuálne. V niektorých firmách je vhodné nasadiť na centralizovanie firemných dát „cloud“ riešenia od známych spoločností ako Google, OneDrive, DropBox. Niekedy je vhodné vlastné riešenie ako NAS Synology, NextCloud alebo nasadenie Windows servera. Všetko záleží od potrieb každej firmy a našom odporúčaní po úvodných konzultáciách.
Nemusíte sa báť drahých riešení. Pracujeme prevažne s aplikáciami, ktoré sú zdarma!
Výhody:
- Stále fungovanie vašej firmy bez akýchkoľvek obmedzení
- Pridaná hodnota pre vašich zamestnancov s možnosťou homeoffice
- Už žiadne obmedzovania v podnikaní a fungovania firmy
- Možnosť pracovať z akéhokoľvek miesta kde máte pripojenie na internet
- Žiadne licenčné poplatky za VPN prístupy
- Možnosť pravidelnej starostlivosti o vaše firemné IT. Pravidelné bezpečnostné aktualizácie, technická podpora, hot-line
- Vyše 20 ročné skúsenosti v odbore servisu, správy počítačov a firemného IT, naše referencie
Prípadové štúdie:
Nasadenie Mikrotik routera pre firmu veľkosti 1 až 10 zamestnancov. Mikrotik router zapojíme za váš aktuálny router alebo nim nahradíme terajší router (záleží od vášho poskytovateľa internetu). Toto zariadenie zabezpečuje bezpečné pripojenie z domu do firmy cez internet na technológii VPN L2TP IPSEC. Pre každého zamestnanca je sólo prihlasovacie meno a heslo. Inštalácia routera , konfigurácia zariadenia s nastavením zamestnaneckých počítačov/notebookov je už v cene od 295 EUR bez DPH.
Upratanie firemných dát na NAS Synology. NAS Synology je malý server, osadený prevažne dvomi diskami (záleží od konfigurácie, množstva firemných dát a počtu užívateľov). Firemné dáta sa scentralizujú z počítačov na jedno úložisko. Dáta sa ukladajú naraz na dva disky, takže v prípade havárie jedného disku, sú dáta bezpečne uložené na druhom disku (v takomto prípade je zákazník a naša firma okamžite informovaná emailom). Na firemných počítačoch/notebookoch sa teda všetky dáta automatický ukladajú len na NAS. Vytvorením užívateľských prístupov sa dáta dajú segmentovať, aby neboli viditeľné pre všetkých užívateľov. Samozrejmosťou je automatické zálohovanie dát. Aj keď je NAS server umiestnený v priestoroch firmy, pomocou vzdialeného pripojenia VPN, je možnosť prístupu z ľubovoľného miesta na svete. NAS Synology DS220j osadený 2x 3TB diskami môžete mať už od 339 EUR bez DPH. Práce spojené s konfiguráciou zariadenia a hlavne zosumarizovania dát z firemných počítačov/notebookov sú účtované podľa reálne odvedených prác v jednotkovej sume 40 EUR bez DPH/h.
Potrebujete vedieť viac?
Neváhajte nás kontaktovať a vyžiadajte si nazáväznú cenovú ponuku na možné riešenie vo vašej firme.